Príbeh od Katky

26.10.2010 19:38

    Volám sa Katka Petreková. Narodila som sa predčasne s nízkou pôrodnou váhou. Po dôkladnom vyšetrení mi lekári naordinovali rehabilitáciu. Pre niektorých by to bol koniec sveta. Ale keďže ja mám úžasnú maminku, dostala som šancu žiť úplne normálny   plnohodnotný život..

     Vyskúšali sme rôzne druhy liečebných metód a celú škálu cvikov. Odporučili mi aj plávanie a jazdu koni. A práve tam som začala objavovať zázrak pohybu. Na hipoterapiu chodím už druhý rok. Vždy sa   na to neuveriteľne teším a to nielen kvôli mojej celoživotnej láske koňom, z ktorých nemám vôbec strach, ale aj kvôli výsledkom, ktoré sa pomaličky dostavujú. Okrem toho to nikdy nie je iba monotónne zabíjanie času. Každá hodina je niečím iná a zaujímavá. Čo je určite zásluha mojich dvoch neskutočne trpezlivých   trénerok . Práve ony ma vedia vyburcovať k čo najlepším výkonom a kúskom, na ktoré by som si pred časom iste netrúfla. No a samozrejme, že by všetka naša námaha vyšla nazmar, keby nebolo Toničky – nášho zlatohrivého pokladu. Možno som sa vyjadrila až priveľmi kvetnato. Ale ona si toto pomenovanie naozaj zaslúži, pretože kobylku pokojnejšej povahy by ste len ťažko hľadali. A okrem toho je perfektná ešte z jedného dôvodu -   je až priveľmi opatrná, takže ak na ňu vysadnete po prvýkrát, môžete si byť stopercentne istí, že svoju premiéru v sedle prežijete bez ujmy. Ja sama som jej už niekoľkoráz zverila svoj život a vidíte ešte som tu!

     Ak ste ešte neskúsili jazdiť na koni, nepoznáte pravú chuť života. Bola by večná škoda, keby ste ani jeden jediný raz nezažili ten sladký pocit slobody a šťastia. Musím vás však upozorniť, že jazdenie je ako droga. Ak to raz skúsite už nebudete chcieť prestať. Ale nemusíte sa ničoho báť tento návyk vám zaručene neublíži. A preto hor sa do sedla! Objavte krásu koní a svoj skrytý talent presne ako ja.